ویلای هزار متری با پنت‌هاوس، پنهان شده زیر صخره‌های مصنوعی بر روی یک برج !

♥♥♥ از عشق تا خنده ♥♥♥

محل تبلیغ شما تهران گراف


ویلای هزار متری با پنت‌هاوس، پنهان شده زیر صخره‌های مصنوعی بر روی یک برج !

ا موضوع: عکس های متفرقه,دانستنی ها,,


 

یک پنت‌هاوس، پنهان شده زیر صخره‌های مصنوعی بر روی برج مسکونی‌ای با ۲۶ طبقه در شهر پکن مشکل‌ساز شده است. ساکنان برج می‌ترسند که این ساخت باعث واژگون شدن همه‌ی برج شود. مساله اینجاست که برای این ویلای صخره‌ای هیچگاه مجوز ساخت صادر نشده است!
ساخت این ویلا که متعلق به مردی به نام پرفسور شانگ است، ۶ سال به درازا کشید. این اولین بار نیست که صدای اعتراض همسایگان پرفسور شانگ بلند شده است؛ ساکنان برج بارها نسبت به سر و صدای ناشی از ساخت ویلا در این ارتفاع و خساراتی که به سیستم آبرسانی برج وارد شده بود به مدیریت ساختمان و پلیس شکایت کرده‌اند.
 
 
 
یکی از ساکنان برج به روزنامه‌ی “بیجینگ مرنینگ نیوز” می‌گوید: « خیلی خطرناک است. اگر توفانی به این ویلا خسارت بزند و به یکباره سقف روی سرمان خراب شود، چه کنیم؟»
با بالارفتن بهای زمین و اجاره در شهر پکن، ساخت و افزودن یک تا چند طبقه بر برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی وتجاری، به امری تقریبا عادی بدل شده است. در اوایل ماه جاری روزنامه‌های پکن گزارش دادند، که ۲۵ ویلای مجلل که بر فراز ساختمان‌های تجاری شهر ساخته شده بودند، به این دلیل که شهرداری ساخت آنها را غیر قانونی دانسته‌است، تخلیه شده و در اختیار کارگرانی که برای مدتی کوتاه در پکن زندگی می‌کنند، قرار گرفته‌اند.
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع : بیست



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 401

تاریخ انتشار: یک شنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 18:18
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♥♥♥ از عشق تا خنده ♥♥♥)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف